Showing posts with label Ostematrix. Show all posts
Showing posts with label Ostematrix. Show all posts

16 September 2014

TESTIMONI SET SENDI SHAKLEE

==> 20 tahun merana sakit sendi..semuanya berakhir selepas mengamalkan set sendi.
==> sukar melakukan ibadah sebab sakit sendi..semuanya berakhir selepas ambil set sendi shaklee.

U all tengok la sendiri testimoni2 ni ek.
Bukan cakap main2.
Semuanya terbukti.
Malah mak saya sendiri pun..dulu nak solat susah, nak duduk bersila susah..
Now, selepas ambil AJHT, OMEGA DAN OSTEMATRIX, Semua dh boleh dah..
Sedikit penerangan tentang ketiga2 produk ni dan macam mana dia berfungsi ek..
Memang awesome.
Memberikan kita kesihatanenyeluruh dari dalam.
Contohnya kalau sakit lutut, takde la produk ni jaga lutut je..tp keseluruhan sendi dibadan kita..

Terbebel pulak..
Yuk baca..

Set kesihatan sendi

Kaedah 1: Mengekalkan tulang rawan yang sihat

ADVANCE JOINT HEALTH TABLET memberikan manfaat kepada sendi dalam tiga (3) cara:
=>menyokong keselesaan sendi =>memelihara tisu penyambung yang sihat
=>meningkatkan kesan kusyen

Kaedah 2 : Mengurangkan inflamasi

OMEGA GUARD SHAKLEE adalah omega3 yang melambatkan degradasi tulang rawan.ia boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi..jadi ia boleh membantu mengurangkan gejala-gejala dalam penyakit sendi. Omega juga bertindak sebagai pelincir,ia membantu kita untuk bergerak dengan lebih bebas.Kajian terkini menunjukkan pengambilan asid lemak omega3 bersama glukosamina dapat meningkatkan kesihatan sendi daripada mengambil glukosamina sahaja.

Kaedah 3: Mengekalkan sel tulang yang sihat

OSTEMATRIX KALSIUM penting untuk kesihatan tulang,otot dan ligamen. Magnesium pula diperlukan untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang dengan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu-tisu lembut dan sendi-sendi. Ramai orang mengambil terlalu banyak kalsium tetapi tidak cukup magnesium. Kajian menunjukkan pengambilan kalsium berlebihan bukan sahaja membantu menguatkan tulang temulang tetapi juga membantu mengurangkan gejala osteoarthirtis.

Haa..amacam.
Terbaik kan..
Kalau berminat nak cuba boleh la contact saya yer..rakan shaklee anda.
Hafidah 019 261 2786.
Saya akan berikan konsultasi percuma lagi..=)

Terima Kasih

04 September 2014

SET KEHAMILAN SHAKLEE

♥SET KEHAMILAN SHAKLEE : NUTRISI LENGKAP UNTUK IBU HAMIL♥

Ceria, aktif, sihat & gembira sepanjang hamil, pastikan anda lengkap dgn nutrisi utk tubuh badan bagi menampung keperluan anda ketika hamil.

♥SET HAMIL♥ 

✔Vitalea ( multivitamin)
✔B Complex (asid folik)
✔Vitamin C
✔Ostematrix (pil kalsium)
✔Omega
✔Dan boleh tambah dengan pengambilan ESP supaya ibu lebih bertenaga dan mengoptimum kan penyerapan vitamin.

Set hamil kini menjadi pilihan kebanyakan ibu hamil masa kini. Sebab: 

✔lengkap dengan semua zat yang diperlukan oleh ibu hamil
✔tahan berbulan-bulan
✔boleh dimakan bersama ahli keluarga
✔harga yang sangat berbaloi
✔semulajadi (bukan sintetik)
✔tidak memberi sebarang kesan sampingan
✔bonus kesihatan dan kecantikan extra
✔juga sesuai dijadikan set berpantang
✔terbukti selamat dan berkesan

★ANTARA MANFAAT DALAM SET HAMIL UTK SETIAP VITAMIN★

♥Protein(Energy Soy Protein 
✔membina dan memperbaharui sel2 tisu ,hormon dan enzim di dalam tubuh. Esp juga memberikan ibu tenaga dimana bagi mereka yang mengalami morning sickness yang agak teruk. Ia juga memelihara dan mengelakkan janin menjadi cacat.Selain itu,protein ini juga membantu membekalkan asid amino yang bertindak membentuk otot dan organ bayi.Keperluan protein sewaktu mengandung perlulah mencukupi bagi membantu pertumbuhan plasenta,uterus,penghasilan susu dan untuk membantu aliran darah ibu yang bertambah .Keperluan protein ini semakin penting ketika kehamilan memasuki trimester ke-3.

♥Multivitamin(Vita-lea)
✔Iron formula sangat penting bagi ibu yang mengadung dan menyusukan anaknya.Kekurangan iron boleh membuatkan si ibu lemah,mudah nak pitam atau pengsan,Hb rendah dan sentiasa kelihatan pucat lesu.

♥B Complex
✔Lengkap dengan 8B iaitu keperluan tubuh yang sempurna ke atas vitamin B.Suplemen B complex Shaklee mengandungi Folic acid,Biotin yang sangat penting untuk pembentukan darah dan kestabilan hormon .Vitamin B dikatakan sangat penting untuk pembentukan tulang tengkorak anak di dalam kandungan.

♥Vitamin C(Sustaine Realese Vita-C)♥
✔Sebiji vitamin C Shaklee bersamaan 7 setengah biji oren dan memenugi keperluan vitamin C minima tubuh kita iaitu 500mg.Ianya adalah sustained realese dan akan digunakan secara beransur-ansur mengikut keperluan badan kita.

♥Omega -3(Omega Guard♥
✔Ianya sangat penting dalam membantu pembentukan otak bayi dari peringkat awal pembentukan.Mengandungi DHA yang sangat penting untuk otak.Ianya juga membnatu memecahkan lemak di dalam tubuh kita.Jadi ia membantu ibu mengawal berat badan ketika mengandung.

♥Kalsium(Ostematrik♥
✔Kalsium sangat penting untuk pembinaan sel dan pembentukan tulang bayi.Tidak mengandungi lemak berbanding ibu yang hanya bergantung dengan produk tenusu.Kalsium penting untuk darah membeku dengan sempurna.membaiki ransangan urat saraf,mengelakkan kekejangan otot,sakit pinggng,lenguh-lenguh dan kebas kaki/tangan terutama bagi ibu mengandung serta kalsium juga penting untuk menstabilkan denyutan jantung dan tekanan darah tinggi.

Set Asas untuk trimester pertama terdiri daripada:
✔Vitalea
✔B Complex
✔Vitamin C
✔Ostematrik

Set asas untuk trimester 2 & 3 terdiri dari:
✔Vitalea
✔B-Complex
✔Vitamin C
✔Ostematrix
✔Omega Guard

Manakala untuk mana-mana trimester anda boleh mengambil ESP (Energizing Soy Protein) sebagai tambahan, bekalan protein lengkap untuk kehamilan...

Terima Kasih

18 August 2014

PENTINGNYA KALSIUM

ANDA KERAP ALAMI SITUASTI INI?
Sering sakit pinggang
lenguh badan
kebas kaki gigi goyang
Itu antara tanda awal anda kekurangan kalsium dalam diet harian anda. Kalsium sangat penting, terutamanya bagi ibu menyusu, ibu mengandung, ahli sukan dan juga warga emas.
APA PIL KALSIUM TERBAIK DI PASARAN?
Semestinya Ostematrix Shaklee.
OsteMatrix 120 kaplet Harga runcit semenanjung Malaysia ialah RM61 Hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa!
KENAPA OSTEMATRIX PIL KALSIUM TERBAIK?
Ini kerana Ostematrix Shaklee formulanya unik. Mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, magnesium dan boron. Semua nutrien di atas sangat perlu dalam suatu tablet kalsium bagi memastikan penyerapannya 99% dalam badan kita, dan menghalang endapan sesetengah mineral. Kebanyakkan kalsium di pasaran tidak menepati kandungan di atas, sebab itulah kenapa, bila anda mengambil osteomatrix shaklee, anda akan dapat merasa kesan yang sangat cepat dan menakjubkan!
SIAPA YANG PERLUKAN OSTEMATRIX?
Individu yang mengalami sakit pinggang, sakit lutut dan sendi. Individu yang sering mengalami kebas kaki / tangan terutamanya pada waktu malam. Ibu-ibu mengandung, terutamanya yang sering mengalami kebas kaki. Ibu-ibu menyusu yang sememangnya memerlukan jumlah kalsium yang tinggi. Individu yang sering keletihan dan kerap outstation, dimana kalsium membantu mengurangkan keletihan. 
APAKAH MANFAAT OSTEMATRIX?
Menguatkan tulang, kuku, gigi dan sistem saraf. Ia juga boleh membantu merawat tulang retak, kuku rapuh, eczema, kekejangan dan gusi berdarah. Membantu mengatasi kekejangan dan kebas-kebas. Pengambilan OsteMatrix sebelum tidur dapat membantu mengurangkan kebas-kebas, kejang, sakit sendi dan juga artristis. Mengurangkan stress, di mana OsteMatrix membantu mengimbangi tekanan darah, menenangkan saraf, menggalakkan tidur lena dan membantu mood swing serta sakit kepala. Mengurangkan masalah haid. Kajian menunjukkan dengan pengambilan 1000mg kalsium dan magnesium serentak, ia akan meringankan sakit semasa waktu haid dan membantu pembuangan air kecil. Membantu mengurangkan hiperaktiviti perut dan masalah gastrik. Membantu atlet sukan, membekalkan kalsium dan mineral penting dalam tubuh. Justeru, pergerakan dan aktiviti lasak dapat dilakukan dengan selesa dan mudah.
APAKAH KANDUNGAN OSTEMATRIX?
1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semula jadi 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya 400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium Ostematrix ni merupakan tablet bersalut yang diformulasikan supaya mudah ditelan. Untuk kesan terbaik, anda disarankan untuk ambil 4 biji sehari beserta makanan.
Pengambilan hanya 2 tablet Ostematrix sahaja berupaya menghasilkan peningkatan ketara dari segi statistik dalam paras kalsium darah yang disukat dalam suatu tempoh 12 jam. Bagi membolehkan badan kita menggunakan kalsium untuk membina dan memelihara kekuatan tulang, kalsium perlulah diserap terlebih dahulu.
***Pengambilan kalsium sepanjang hayat juga diet yang seimbang serta senaman yang teratur berupaya mengurangkan risiko osteoporosis.
APA BEZANYA OSTEMATRIX DENGAN PIL KALSIUM LAIN DI PASARAN?
Ostematrix dilengkapi dengan unsur kalsium, magnesium dan vitamin D. Pengambilan kalsium sahaja tidak mencukupi. Tahukah anda bahawa Amerika Syarikat merupakan kadar tertinggi dalam penggunaan tenusu dan pengambilan kalsium, namun mereka merupakan kadar tertinggi dalam osteoporosis.**
Bayangkan kalsium sebagai batu-bata dalam proses pembinaan tulang-temulang yang kuat dan sihat. Batu-bata ini akan lebih kuat dan lebih seimbang jika digabungkan bersama mortar. Mortar mengandungi vitamin D, magnesium, boron, zink, tembaga dan mangan.
Dengan gabungan nutrisi ini, kalsium mendapat sokongan yang diperlukan untuk membina tulang yang kuat ketika anda muda serta meminimumkan kereputan tulang ketika anda tua.
Jom dapatkan OsteMatrix anda hari ini!
Hubungi saya; Hafidah Rakan Shaklee Anda @ 019-261 2786 untuk membuat tempahan.
COD : Seri Kembangan, Serdang, Equin, Desa Petaling, Sungai Besi

Terima Kasih

19 March 2013

Kalsium

Apa itu Kalsium?

Kalsium adalah unsur kelima paling berlimpah dalam kerak Bumi. Ia amatlah penting bagi organisma hidup, terutamanya dalam fisiologi sel, dan merupakan unsur paling biasa dalam kebanyakan haiwan.

Kalsium adalah penting untuk:

  •  pengecutan otot, 
  • pengaktifan oosit, 
  • membentuk tulang dan gigi yang kuat, 
  • pembekuan darah, 
  • penghantaran impuls saraf, 
  • pengawalaturan degupan jantung, 
  • keseimbangan bendalir dalam sel.

Kalsium merupakan bahan galian penting dalam diet yangs sihat. Kekurangannya boleh memberi kesan terhadap pembentukan tulang dan gigi, sementara penyimpanan berlebihan boleh mengakibatkan karang ginjalVitamin D diperlukan untuk menyerap kalsium. Keluaran tenusu, seperti [[susu|] dan keju, adalah sumber kalsium yang diketahui ramai. Walaubagaimanapun, sesetengah individu alah kepada keluaran tenusu dan lebih ramai orang,  adalah tak tahan laktosa (intolerans laktosa), menyebabkan mereka tidak boleh menggunakan keluaran tenusu.

Kalsium adalah penting bagi pertumbuhan normal dan penjagaan tulang dan gigi, dan keperluan kalsium haruslah dikecapi sepanjang hayat. Keperluan adalah paling tinggi semasa peringkat pertumbuhan, seperti peringkat kanak-kanak, semasa mengandung dan semasa penyusuan bayi. Kekurangan kalsium pada jangka masa panjang boleh mengakibatkan osteoporosis, di mana tulang semakin merosot dan peningkatan risiko retak/patah tulang.

OSTEMATRIX SHAKLEE menawarkan keperluan kalsium yg mencukupi untuk anda. 


 
Pengambilan OSTEMATRIX pt memenuhi keperluan kalsium harian anda...
sekiranya berminat, bole la contact sy yer...bulan ni special price!!=)

Contact me: 019-2612786







Terima Kasih

Add to netvibes Subscribe in Bloglines

Naturally Healthy and Beautiful Copyright © 2015 Design by MaiGraphikDesign